Telefon: 08-466 91 50
E-post: kund@bilreda.se
Besöksadress: Fatbursgatan 1 4tr, 118 28 Stockholm
Postadress: Box 4159, 131 04 Nacka
Öppettider:
Helgfria vardagar måndag-torsdag 08.00 - 17.00
Fredagar 08.00 - 16.00
Under Jul & Nyår 2024/2025 kommer vi ha följande öppettider:
Måndag-torsdag 08.00 - 16.00
Detta gäller from 2024-12-23 - 2025-01-05
Har du frågor om avtal, bilpolicy, tilläggstjänster eller vill komma i kontakt med en kundansvarig kan du kontakta oss på avtal@bilreda.se
I Bilredas support arbetar vi med bilbeställning, personalbilskalkyler, milrapportering, ändring och drivmedelskort.
Förarsupporten svarar på frågor om milrapportering, ändringar, löneunderlag, besiktning samt avveckling och nås på forare@bilreda.se
Kundsupporten svarar på frågor om bilbeställning, personalbilskalkyler, skadeärenden samt allmänna frågor och nås på kund@bilreda.se
Skadeanmälan görs direkt till ditt försäkringsbolag.
Vid beställning av drivmedelskort eller frågor om drivmedel kontaktar du kort@bilreda.se
Leverantörsreskontra ansvarar för inkommande debet- och kreditfakturor från leverantörer avseende exempelvis leasing, servicevatal, försäkring, service, reparation och däck mm.
Är du leverantör och önskar nå Leverantörsreskontra så kontaktar du: leverantor@bilreda.se
Har du frågor om kundreskontra eller inbetalningar kontaktar du vår ekonomiavdelning, som du når på ekonomi@bilreda.se.
Har du frågor om leverantörsreskontra kontaktar du billeasing@bilreda.se