Information till dig som förare, kund och partner till Bilreda

I rådande tider så har vi på Bilreda som många andra vidtagit åtgärder som innebär en del förändringar för er som förare, kund och partner

Vårt mål och ambition är att vara en fungerande verksamhet och fortsatt hjälpa er med era fordon.

 Vår personal kommer att finnas tillgänglig för er i högsta möjliga mån.

 De märkbara förändringarna är följande:

 Telefontiden förkortas något, ny telefontid 09:00-15:00.

 Våra kontaktvägar via mail har öppet som vanligt ; se nedan. Med förbehåll på något längre svarstid.

Försäljning och kundansvariga

Har du frågor om avtal, personbilskalkyler, bilpolicy, försäljning, beställningar eller vill komma i kontakt med en kundansvarig kan du kontakta oss på telefon 08-466 91 50 eller e-post kund@bilreda.se.

Förarsupport

Behöver du komma i kontakt med vår förarsupport ringer du 08-466 91 50 eller mejlar forare@bilreda.se alternativt kort@bilreda.se. Här kan du få svar på frågor om exempelvis besiktning, löneavdrag, drivmedelskort eller hur du rapporterar dina tjänstemil.

Har du frågor om skador ringer du 08-466 91 50 eller mejlar skador@bilreda.se . Skadeanmälan görs direkt till ditt försäkringsbolag.

Leverantörssupport

Är du leverantör kontaktar du vår Leverantörssupport på 08-466 91 50 eller skickar ett mejl till leverantor@bilreda.se. Vi svarar på generella leverantörsfrågor och godkänner reparationer och skador.

Fakturor skickas i PDF-format till faktura@bilreda.se

Ekonomi

Har du frågor om kundreskontra, leverantörsreskontra, parkeringsböter eller betalningar kontaktar du vår ekonomiavdelning, som du når på telefon 08-466 91 50 eller ekonomi@bilreda.se.