Bilreda växer och vi söker därför fler medarbetare. Är du rätt person för oss?

Bilreda är specialister på biladministration och hjälper till med en bättre bilekonomi genom skräddarsydda lösningar för företag. Vi erbjuder full support i alla bilrelaterade frågor – från bilköp och försäkringsfrågor till fakturahantering och försäljning. Vi har varit verksamma på den Svenska marknaden sedan 1994 och ingår sedan 2014 i en koncern med Hertz Biluthyrning,

Förarsupport

Vi söker en ny medarbetare till vår förarsupport som består av tre personer.

I de dagliga arbetsuppgifterna kommer du att ha mycket mail och telefonkontakt med våra förare och kunder samt jobba brett mot övriga i organisationen.

Nedan följer en kort beskrivning över de arbetsuppgifter som hanteras av gruppen.

  • Fakturahantering och Filhantering
  • Byte och ändringar av kundupplägg i systemet      såsom förarbyte, kostnadsställe byte.
  • Beräkning och frågeställningar kring      förmånsvärden, löneavdrag, milrapportering.
  • Drivmedelskortshantering
  • Beställning av Registrerings skyltar och      Registreringsbevis
  • Besiktningsinformation och körförbudsinformation      till förare
  • Posthantering

Dina erfarenheter och kvalifikationer

Vi tror att du har ett par års arbetserfarenhet gärna från bilbranschen och har lägst gymnasieutbildning.

Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska. Vi ser gärna att du har någon form av datakunskap i Windows Officepaket.

För att passa i denna tjänst är du ansvarstagande, noggrann, strukturerad och handlingskraftig. Du har ett naturligt intresse för siffror och ekonomi, trivs med ett arbete där du har många kontaktytor och har en naturlig fallenhet för att ta kontakt och kommunicera med personer på olika nivåer både internt och externt. Vi värdesätter att du har lätt för att samarbeta och att du är en flexibel och prestigelös person som hugger i där behoven på avdelningen är som störst.

Ytterligare information om uppdraget
Behovet hos oss är omgående och vi sitter i nya lokaler vid medborgarplatsen på söder i Stockholm. Arbetstiderna är flexibla mellan 8-17. Tjänsten är på heltid.  

Kontakta Maria Wheeler, Operativ Chef. Mail: maria.wheeler@bilreda.se, tfn 070-593 80 08

_______________________________________________________________________________________________

Backoffice Kundgruppen

Vi söker en ny medarbetare till vår kundgrupp där du kommer arbeta tillsammans med fem medarbetare.

I de dagliga arbetsuppgifterna kommer du att ha mycket mail och telefonkontakt med våra kunder samt jobba brett mot övriga i organisationen.

Nedan följer en kort beskrivning över de arbetsuppgifter som hanteras av gruppen.

  • Hantering fordonsbeställningar och uppstart av fordon
  • Byte och ändringar av kundupplägg i systemet såsom förarbyte, kostnadsställe byte.
  • Fordonskalkyler
  • Beräkning och frågeställningar kring förmånsvärden, löneavdrag, milrapportering.

Dina erfarenheter och kvalifikationer

Vi tror att du har ett par års erfarenhet av administrativt arbete  och lägst gymnasieutbildning.

Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Vi ser gärna att du har någon form av datakunskap i Windows Officepaket.

För att passa i denna tjänst är du ansvarstagande, noggrann, strukturerad och handlingskraftig. Du har ett naturligt intresse för siffror och ekonomi, trivs med ett arbete där du har många kontaktytor och har en naturlig fallenhet för att ta kontakt och kommunicera med personer på olika nivåer både internt och externt. Vi värdesätter att du har lätt för att samarbeta och att du är en flexibel och prestigelös person som hugger i där behoven på avdelningen är som störst.

Ytterligare information om uppdraget
Behovet hos oss är omgående och vi sitter i nya lokaler vid medborgarplatsen på söder i Stockholm. Arbetstiderna är flexibla mellan 8-17. Tjänsten är på heltid.  

Kontakta Maria Wheeler, Operativ Chef. Mail: maria.wheeler@bilreda.se, tfn 070-593 80 08